Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГоловаченко, І.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:28:06Z
dc.date.available2025-07-24T11:28:06Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГоловаченко І. Сучасні аспекти маркетингових комунікаційних стратегій. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21559.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47470
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти комунікаційної стратегії підприємства. Виокремлено основні складові комунікаційної стратегії та сучасні тенденції до їх наповнення.uk
dc.description.abstractThe main aspects of the communication strategy of enterprise are considered. The main components of the communication strategy and current trends in their content are identified.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21559
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectcommunication strategyuk
dc.subjectstrategic marketinguk
dc.subjectcommunicationuk
dc.titleСучасні аспекти маркетингових комунікаційних стратегійuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію