Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКумашевська, В.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:28:06Z
dc.date.available2025-07-24T11:28:06Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКумашевська В. Аналіз рекламного ринку України за 2020-2023 роки. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21746.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47471
dc.description.abstractДосліджено ключові тенденції, зміни і виклики, що відбулися в галузі реклами протягом 2020-2023рр.uk
dc.description.abstractThe main trends, changes and challenges in advertising in 2020-2023 are identified. The dynamics of the volume and structure of the advertising market are considered, the influence of technologies and socio-cultural factors on the advertising market is highlighted, changes in certain segments of the advertising market are outlined, and possible trends in its further development are given.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21746
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламний ринокuk
dc.subjectрадіорекламаuk
dc.subjectінтернет-рекламаuk
dc.subjectмедіаспоживанняuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectadvertising marketuk
dc.subjectradio advertisinguk
dc.subjectinternet advertisinguk
dc.subjectmedia consumptionuk
dc.titleАналіз рекламного ринку України за 2020-2023 рокиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.113.2


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію