Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКопильцева, А.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:28:58Z
dc.date.available2025-07-24T11:28:58Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКопильцева А. Проблеми сучасного маркетингу на українських підприємствах. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21075.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47491
dc.description.abstractУ цій статті розглянуто основні проблеми маркетингу на українських підприємствах, визначено ряд негативних тенденцій у маркетинговій діяльності підприємств.uk
dc.description.abstractThis article examines the main problems of marketing at Ukrainian enterprises, а number of negative trends in the marketing activities of enterprises have been identified.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21075
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing strategiesuk
dc.subjectenterprisesuk
dc.titleПроблеми сучасного маркетингу на українських підприємствахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію