Емоційний інтелект як ключовий фактор професійного становлення майбутніх медиків
Анотації
У статті розглянуто проблему формування емоційного інтелекту як ключового фактора професійного
становлення майбутніх медиків. Враховуючи високий рівень емоційного навантаження в медичній діяльності,
розвиток емоційного інтелекту та навичок емоційної саморегуляції є важливим аспектом професійної
підготовки фахівців. Проаналізовано роль емоційного інтелекту в регуляції професійної діяльності, його вплив
на ефективність комунікації з пацієнтами, управління стресом та запобігання емоційному вигоранню.
Окреслено основні напрями розвитку емоційної компетентності у процесі професійної підготовки. Визначено
значення інтеграції емоційного компоненту в освітній процес як важливого чинника підвищення якості
медичних послуг та збереження психічного здоров’я фахівців. The article deals with the problem of forming emotional intelligence as a key factor in the professional development
of future doctors. Given the high level of emotional stress in medical work, the development of emotional intelligence
and emotional self-regulation skills is an important aspect of professional training. The role of emotional intelligence in
the regulation of professional activity, its impact on the effectiveness of communication with patients, stress
management and prevention of emotional burnout are analysed. The main directions of development of emotional
competence in the process of professional training are outlined. The importance of integrating the emotional
component into the educational process as an important factor in improving the quality of medical services and
preserving the mental health of specialists is determined.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47918

