• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз потреби у безперервному навчанні: функціональні вимоги для освітньої онлайн-платформи

Автор
Ліщинський, В. І.
Перепелиця, В. І.
Perepelytsia, V. I.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025) [960]
Анотації
У роботі представлено концепцію онлайн-платформи освітніх курсів, яка поєднує асинхронні відео курси та синхронні живі лекції з онлайн-консультаціями. Запропонована модель задовольняє потребу викладачів у соціальному визнанні, надаючи досвідченим фахівцям можливість поєднувати викладацьку діяльність із основною професією, а студентам — отримувати якісні знання за доступною ціною, не відриваючись від навчального плану. Механізм Learning Paths формує послідовні дорожні карти навчання, що сприяє підвищенню мотивації та рівня завершення курсів.
 
The paper presents the concept of an online platform for educational courses that combines asynchronous video courses and synchronous live lectures with online consultations. The proposed model meets the need of teachers for social recognition, providing experienced professionals with the opportunity to combine teaching with their main profession, and students with the opportunity to obtain high-quality knowledge at an affordable price without disrupting their study plan. The Learning Paths mechanism creates sequential learning roadmaps, which helps to increase motivation and course completion rates.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47993
Відкрити
25387.pdf (295.6Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ