Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorStolyarevska, Allaen
dc.date.accessioned2016-01-21T12:50:06Z
dc.date.available2016-01-21T12:50:06Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationStolyarevska, A. Video games in the classroom [Текст] / Alla Stolyarevska // Proceedings of the ninth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2014), Vinnytsia, 14 - 17 October, 2014. - Vinnytsia : VNTU, 2014. - С. 208-210.en
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4825
dc.description.abstractVideo games are used in nearly all domains for learning. Video games for learning do not only excite and entertain, but also motivate and educate. This paper pays attention to video games, in which participants learn through experience acquired.en
dc.description.abstractВидео игры используются почти во всех областях обучения. Видео игры для обучения не только пробуждают и развлекают, но и мотивируют и обучают. Эта работа уделяет внимание видео играм, в которых участники учатся посредством приобретаемого опыта.ru
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.titleVideo games in the classroomen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.02


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію