Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГаврилюк, В. П.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:58:31Z
dc.date.available2025-08-13T09:58:31Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48388
dc.description.abstractРозглянуто процес розробки бібліотеки візуальних ефектів для використання у графічних ігрових застосунках. Проаналізовано сучасні підходи до створення ефектів, такі як частинкові системи, шейдери та векторна анімація. Описано структуру бібліотеки, її модулі та принципи масштабованості й повторного використання коду. Акцент зроблено на важливості продуктивності, сумісності з популярними рушіями (Unity, Unreal,uk
dc.description.abstractThe paper examines the process of developing a visual effects library for use in graphical game applications. Modern approaches to creating effects, such as particle systems, shaders, and vector animation, are analyzed. The library structure, its modules, and the principles of scalability and code reuse are described. Emphasis is placed on the importance of performance, compatibility with popular engines (Unity, Unreal, WebGL), and ease of integration for developers. The proposed solution allows you to improve the quality of visual presentation of content and reduce the time for developing effects in projects of various scales.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/24944
dc.subjectвізуальні ефектиuk
dc.subjectграфікаuk
dc.subjectбібліотекаuk
dc.subjectігрові застосункиuk
dc.subjectанімаціяuk
dc.subjectпродуктивністьuk
dc.subjectшейдериuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectрушіїuk
dc.subjectvisual effectsuk
dc.subjectgraphicsuk
dc.subjectlibraryuk
dc.subjectgaming applicationsuk
dc.subjectanimationuk
dc.subjectperformanceuk
dc.subjectshadersuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectenginesuk
dc.titleРозробка бібліотеки візуальних ефектів для графі-чних та ігрових застосунківuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.9
dc.relation.referencesEberly D. H. 3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics. CRC Press, 2006. 752 p.
dc.relation.referencesGregory J. Game Engine Architecture. CRC Press, 2018. 1240 p.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію