dc.contributor.author | Гаврилюк, В. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:58:31Z | |
dc.date.available | 2025-08-13T09:58:31Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48388 | |
dc.description.abstract | Розглянуто процес розробки бібліотеки візуальних ефектів для використання у графічних ігрових застосунках. Проаналізовано сучасні підходи до створення ефектів, такі як частинкові системи, шейдери та векторна анімація. Описано структуру бібліотеки, її модулі та принципи масштабованості й повторного використання коду. Акцент зроблено на важливості продуктивності, сумісності з популярними рушіями (Unity, Unreal, | uk |
dc.description.abstract | The paper examines the process of developing a visual effects library for use in graphical game applications. Modern approaches to creating effects, such as particle systems, shaders, and vector animation, are analyzed. The library structure, its modules, and the principles of scalability and code reuse are described. Emphasis is placed on the importance of performance, compatibility with popular engines (Unity, Unreal, WebGL), and ease of integration for developers. The proposed solution allows you to improve the quality of visual presentation of content and reduce the time for developing effects in projects of various scales. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/24944 | |
dc.subject | візуальні ефекти | uk |
dc.subject | графіка | uk |
dc.subject | бібліотека | uk |
dc.subject | ігрові застосунки | uk |
dc.subject | анімація | uk |
dc.subject | продуктивність | uk |
dc.subject | шейдери | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | рушії | uk |
dc.subject | visual effects | uk |
dc.subject | graphics | uk |
dc.subject | library | uk |
dc.subject | gaming applications | uk |
dc.subject | animation | uk |
dc.subject | performance | uk |
dc.subject | shaders | uk |
dc.subject | integration | uk |
dc.subject | engines | uk |
dc.title | Розробка бібліотеки візуальних ефектів для графі-чних та ігрових застосунків | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.9 | |
dc.relation.references | Eberly D. H. 3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics. CRC Press, 2006. 752 p. | |
dc.relation.references | Gregory J. Game Engine Architecture. CRC Press, 2018. 1240 p. | |