Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorГоловко, О. С.uk
dc.contributor.authorКоберник, Н. С.uk
dc.date.accessioned2016-01-21T18:57:37Z
dc.date.available2016-01-21T18:57:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationАзарова А. О. Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів [Текст] / А. О. Азарова, О. С. Головко, Н. С. Коберник // Інноваційна економіка. – 2013. – № 7(45). – С. 206–210.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4839
dc.description.abstractМетою дослідження є розробка рекомендацій та пропозицій щодо підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємстві шляхом застосування сучасних інформаційних систем.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПодільський державний аграрно-технічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпідвищення ефективностіuk
dc.subjectінформаційні системиuk
dc.titleПокращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.453


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію