Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorJianhong, Y. Y.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:59:42Z
dc.date.available2025-08-13T09:59:42Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48410
dc.description.abstractsituation of Haier Zhijia. First of all, we make a comprehensive analysis of Haier Zhijia's three statements to understand the basic financial situation of the whole enterprise, and then summarize and analyze Haier Zhijia's financial situation and operating performance for three consecutive years, find some problems in the operation process of the whole enterprise and put forward specific solutions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22448
dc.subjectHaieruk
dc.subjectFinancial analysisuk
dc.subjectFinancial indicatorsuk
dc.subjectFinancial situationIntroductionHaier Group is the first brand of white goods in the world and the most valuable brand in China Haieruk
dc.titleExploration of financial analysis and evaluation methods for a leading chinese home appliance enterpriseuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc30.341


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію