dc.contributor.author | Кучер, М. В. | uk |
dc.contributor.author | Ліщинська, Л. Б. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-08-13T10:03:48Z | |
dc.date.available | 2025-08-13T10:03:48Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48517 | |
dc.description.abstract | У статті представлено процес проектування адаптивного ігрового алгоритму, що використовує принцип MiniMax з використанням технології штучного інтелекту, що забезпечує стратегічну поведінки супротивника в логічних ігрових системах із динамічною складністю. | uk |
dc.description.abstract | The article presents the process of designing an adaptive game algorithm that uses the MiniMax principle with the use of artificial intelligence technology, which ensures strategic behavior of the enemy in logical game systems with dynamic complexity. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25703 | |
dc.subject | гемифікація | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | логічне мислення | uk |
dc.subject | адаптивний алгоримт | uk |
dc.subject | MiniMax | uk |
dc.subject | gamification | uk |
dc.subject | artificial intelligence | uk |
dc.subject | logical thinking | uk |
dc.subject | adaptive algorithm | uk |
dc.subject | MiniMax | uk |
dc.title | Проектування адаптивних ігрових алгоритмів minіmax з використанням штучного інтелекту | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.9 | |