Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКучер, М. В.uk
dc.contributor.authorЛіщинська, Л. Б.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T10:03:48Z
dc.date.available2025-08-13T10:03:48Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48517
dc.description.abstractУ статті представлено процес проектування адаптивного ігрового алгоритму, що використовує принцип MiniMax з використанням технології штучного інтелекту, що забезпечує стратегічну поведінки супротивника в логічних ігрових системах із динамічною складністю.uk
dc.description.abstractThe article presents the process of designing an adaptive game algorithm that uses the MiniMax principle with the use of artificial intelligence technology, which ensures strategic behavior of the enemy in logical game systems with dynamic complexity.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25703
dc.subjectгемифікаціяuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectлогічне мисленняuk
dc.subjectадаптивний алгоримтuk
dc.subjectMiniMaxuk
dc.subjectgamificationuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectlogical thinkinguk
dc.subjectadaptive algorithmuk
dc.subjectMiniMaxuk
dc.titleПроектування адаптивних ігрових алгоритмів minіmax з використанням штучного інтелектуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.9


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію