Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСметанюк, О. А.
dc.contributor.authorПопуторовська, М. В.
dc.contributor.authorПридивус, А. С.
dc.date.accessioned2025-08-13T13:29:46Z
dc.date.available2025-08-13T13:29:46Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationСметанюк О. А., Попуторовська М. В., Придивус А. С. Особливості формування механізму управління збутовою діяльністю підприємства // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. Електрон. текст. дані. Вінниця, 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25493.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48519
dc.description.abstractРозглянуто проблему формування єдиного підходу до управління збутовою діяльністю підприємства. Визначено ключові компоненти механізму управління збутом, що забезпечують ефективність процесу реалізації продукції. Запропоновано оптимізований механізм управління збутовою діяльністю, який може застосовуватися для вирішення практичних завдань на рівні підприємства, галузі чи регіонуuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk_UA
dc.subjectмеханізм управлінняuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectключові компонентиuk_UA
dc.subjectканали збутуuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectпосередникиuk_UA
dc.subjectmanagement mechanismuk_UA
dc.subjectsales activitiesuk_UA
dc.subjectkey componentsuk_UA
dc.subjectsales channelsuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectintermediarieuk_UA
dc.titleОсобливості формування механізму управління збутовою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of forming a mechanism for management of the sales activities of an enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc339.13


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію