| dc.contributor.author | Taraniuk, I. | en |
| dc.contributor.author | Piddubchak, S.Yu. | en |
| dc.contributor.author | Піддубчак, С. Ю. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-29T12:19:06Z | |
| dc.date.available | 2025-08-29T12:19:06Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Taraniuk I., Piddubchak S.Yu. Piracy in the video game industry: two sides of the same phenomenon // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/23914. | en, uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8132-48-8 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48826 | |
| dc.description.abstract | The article examines the phenomenon of digital piracy in the gaming industry, its historical development and impact on the modern video game market. The author analyzes the positive and negative aspects of this phenomenon, emphasizing its role in popularizing games, preserving cultural heritage and ensuring access to content for socially vulnerable groups of the population. Particular attention is paid to the fight against piracy through the creation of comfortable digital services, such as Steam, and the impact of economic and social factors on the scale of piracy. The author emphasizes the contradictory nature of piracy as a phenomenon that both harms developers and contributes to the preservation of gaming heritage. | en |
| dc.description.abstract | У статті розглядається феномен цифрового піратства в ігровій індустрії, його історичний розвиток та вплив на сучасний ринок відеоігор. Аналізуються позитивні та негативні аспекти цього явища, наголошуючи на його ролі у популяризації ігор, збереженні культурної спадщини та забезпеченні доступності контенту для соціально незахищених верств населення. Окрема увага приділяється боротьбі з піратством через створення комфортних цифрових сервісів, таких як Steam, та впливу економічних і соціальних факторів на масштаби піратства. Наголошується на суперечливості піратства як явища, що водночас завдає шкоди розробникам і сприяє збереженню ігрової спадщини. | uk |
| dc.language.iso | en_US | en_US |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/23914 | |
| dc.subject | відеоігри | uk |
| dc.subject | цифрове піратство | uk |
| dc.subject | авторське право | uk |
| dc.subject | відеоігри та економіка | uk |
| dc.subject | культурна спадщина | uk |
| dc.subject | позитивні та негативні наслідки піратства | uk |
| dc.subject | технічні недоліки в іграх | uk |
| dc.subject | DRM та захист від піратства | uk |
| dc.subject | роль піратства у популяризації ігор | uk |
| dc.subject | стратегії боротьби з піратством | uk |
| dc.subject | video games | en |
| dc.subject | Steam | en |
| dc.subject | digital piracy | en |
| dc.subject | copyright | en |
| dc.subject | video games and the economy | en |
| dc.subject | cultural heritage | en |
| dc.subject | positive and negative effects of piracy | en |
| dc.subject | technical flaws in games | en |
| dc.subject | DRM and protection against piracy | en |
| dc.subject | the role of piracy in the popularization of games | en |
| dc.subject | anti-piracy strategies | en |
| dc.title | Piracy in the video game industry: two sides of the same phenomenon | en |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 343.538:794 | |
| dc.relation.references | Чому піратство відеоігор (не)шкодить ігровій індустрії [Електронний ресурс] - Режим доступу:
https://itc.ua/ua/blogs/chomu-piratstvo-videoigor-ne-shkodyt-igrovij-industriyi/ | uk |
| dc.relation.references | Приблизно 87% класичних ігор вже недоступні, – дослідження Фонду історії відеоігор [Електронний ресурс] -
Режим доступу: https://mezha.media/2023/07/11/pryblyzno-87-klasychnykh-ihor/ | uk |
| dc.relation.references | Testing Reveals Games with Denuvo Launch Up to Four Times Slower [Електронний ресурс] - Режим доступу:
https://80.lv/articles/testing-reveals-games-with-denuvo-launch-up-to-four-times-slower/ | en |