| dc.contributor.author | Хороша, О. І. | uk |
| dc.contributor.author | Кацага, М. М. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-29T12:19:47Z | |
| dc.date.available | 2025-08-29T12:19:47Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48846 | |
| dc.description.abstract | Дана робота аналізує та враховує сучасні тенденції, впровадженню природних елементів і застосуванню енергоефективних рішень інтерактивних технологій, концепцій адаптивного дизайну та інклюзивних рішень. | uk |
| dc.description.abstract | This work takes into account current trends, the introduction of natural elements and the use of energy-efficient solutions of interactive technologies, concepts of adaptive design and inclusive solutions. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/24403 | |
| dc.subject | архітектура навчальних закладів | uk |
| dc.subject | інклюзивність | uk |
| dc.subject | гнучкість простору | uk |
| dc.subject | STEM-освіта | uk |
| dc.subject | STEAM-освіта | uk |
| dc.subject | енергоефективність | uk |
| dc.subject | адаптивне середовище | uk |
| dc.subject | інтерактивні зони | uk |
| dc.subject | мобільні конструкції | uk |
| dc.subject | architecture of educational institutions | uk |
| dc.subject | inclusiveness | uk |
| dc.subject | flexibility of space | uk |
| dc.subject | STEM education | uk |
| dc.subject | STEAMeducation | uk |
| dc.subject | energy efficiency | uk |
| dc.subject | adaptive environment; interactive zones | uk |
| dc.subject | mobile designs | uk |
| dc.title | Закордонний досвід архітектурно- планувальних схем в навчальних закладах | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 725.57 | |
| dc.relation.references | . . `- [ ] / . . , . . , . . // - 2022, , 25 2022 . . . . 2022. : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itb/itb2022/paper/view/16765. | |
| dc.relation.references | . . [ ] / . . // XLVI - , , 22-24 2017 . - . . . - 2017. - : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2017/paper/view/1667 | |
| dc.relation.references | . . : . - : 022. , 2021. 4. Dudek, M. Schools and Kindergartens: A Design Manual. Birkhuser, 2015. 256 p. Kalafat, K., L. Vakhitova, and V. Drizhd. Technical Research and Development. International Science Group. Boston : Primedia eLaunch, 2021. 616 p. | |
| dc.relation.references | Lackney, J. A. Thirty-Three Principles of Educational Design. University of Wisconsin, 2000. 115 p. | |