| dc.contributor.author | Rudnytska, T. | en |
| dc.contributor.author | Рудницька, Т. Г. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-29T12:23:06Z | |
| dc.date.available | 2025-08-29T12:23:06Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Rudnytska T. Teaching conditionals for promoting students communicative competence // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/24260. | en, uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8132-48-8 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48886 | |
| dc.description.abstract | В статті розглядаються деякі аспекти вивчення граматичних конструкцій умовних речень з використанням комунікативної граматики для набуття мовних компетенцій. Пропонується низка
практичних завдань для формування комунікативної компетентності студентів, поглиблення знань з
граматики англійської мови, покращення професійних умінь і навичок іншомовного спілкування. | uk |
| dc.description.abstract | The article considers the importance of English language acquisition, explores some issues involved in
the teaching of communicative grammar and gives a number of practical suggestions and useful resources for
fostering students involvement. There are suggested some ways to improve students’ proficiency in English using
the grammar structures of conditional sentences. | en |
| dc.language.iso | en_US | en_US |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/24260 | |
| dc.subject | умовні речення | uk |
| dc.subject | комунікативна граматика | uk |
| dc.subject | мовна компетенція | uk |
| dc.subject | семантичні зв'язки | uk |
| dc.subject | підхід | uk |
| dc.subject | conditional sentences | en |
| dc.subject | communicative grammar | en |
| dc.subject | linguistic competence | en |
| dc.subject | approach | en |
| dc.subject | semantic relationships | en |
| dc.title | Teaching conditionals for promoting students communicative competence | en |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | [378.147:811.111’36](043.2) | |
| dc.relation.references | De Keyser, Robert Beyond Focus on form: Cognitive perspectives on learning and practicing second
language grammar. In C. Doughty & J.Williams (Eds.), Focus on form in classroom second language
acquisition. Cambridge, UK: Cambridge University Press, 1998. | en |
| dc.relation.references | Ellis, Rod Understanding Second Language Acquisition. 2nd Edition. Oxford, UK: Oxford University
Press, 2015. | en |
| dc.relation.references | Larsen-Freeman, Diane Teaching Grammar. In Marianne Celce-Murcia, ed. Teaching English as a
Second or Foreign language. 2nd ed. New York, USA: Newbury House, 1991. | en |
| dc.relation.references | Білозерська Л.П. Термінологія та переклад: навч. посіб. / Л. П. Білозерська, Н. В. Возненко, С. В. Радецька. Вінниця: Нова книга, 2010. - 232 с. | uk |
| dc.relation.references | Карабан В. І. Переклад англійської наукової і технічної літератури. Граматичні труднощі,
лексичні, термінологічні та жанрово-стилістичні проблеми/ В’ячеслав Іванович Карабан. –
Вінниця: Нова книга, 2002., - 564с.. | uk |
| dc.relation.references | Корунець І. В. Вступ до перекладознавства. Підручник. - Вінниця: Нова книга. 2008. - 512с. | uk |