Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorRudnytska, T.en
dc.contributor.authorРудницька, Т. Г.uk
dc.date.accessioned2025-08-29T12:23:06Z
dc.date.available2025-08-29T12:23:06Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationRudnytska T. Teaching conditionals for promoting students communicative competence // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/24260.en, uk
dc.identifier.isbn978-617-8132-48-8
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48886
dc.description.abstractВ статті розглядаються деякі аспекти вивчення граматичних конструкцій умовних речень з використанням комунікативної граматики для набуття мовних компетенцій. Пропонується низка практичних завдань для формування комунікативної компетентності студентів, поглиблення знань з граматики англійської мови, покращення професійних умінь і навичок іншомовного спілкування.uk
dc.description.abstractThe article considers the importance of English language acquisition, explores some issues involved in the teaching of communicative grammar and gives a number of practical suggestions and useful resources for fostering students involvement. There are suggested some ways to improve students’ proficiency in English using the grammar structures of conditional sentences.en
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/24260
dc.subjectумовні реченняuk
dc.subjectкомунікативна граматикаuk
dc.subjectмовна компетенціяuk
dc.subjectсемантичні зв'язкиuk
dc.subjectпідхідuk
dc.subjectconditional sentencesen
dc.subjectcommunicative grammaren
dc.subjectlinguistic competenceen
dc.subjectapproachen
dc.subjectsemantic relationshipsen
dc.titleTeaching conditionals for promoting students communicative competenceen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc[378.147:811.111’36](043.2)
dc.relation.referencesDe Keyser, Robert Beyond Focus on form: Cognitive perspectives on learning and practicing second language grammar. In C. Doughty & J.Williams (Eds.), Focus on form in classroom second language acquisition. Cambridge, UK: Cambridge University Press, 1998.en
dc.relation.referencesEllis, Rod Understanding Second Language Acquisition. 2nd Edition. Oxford, UK: Oxford University Press, 2015.en
dc.relation.referencesLarsen-Freeman, Diane Teaching Grammar. In Marianne Celce-Murcia, ed. Teaching English as a Second or Foreign language. 2nd ed. New York, USA: Newbury House, 1991.en
dc.relation.referencesБілозерська Л.П. Термінологія та переклад: навч. посіб. / Л. П. Білозерська, Н. В. Возненко, С. В. Радецька. Вінниця: Нова книга, 2010. - 232 с.uk
dc.relation.referencesКарабан В. І. Переклад англійської наукової і технічної літератури. Граматичні труднощі, лексичні, термінологічні та жанрово-стилістичні проблеми/ В’ячеслав Іванович Карабан. – Вінниця: Нова книга, 2002., - 564с..uk
dc.relation.referencesКорунець І. В. Вступ до перекладознавства. Підручник. - Вінниця: Нова книга. 2008. - 512с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію