dc.contributor.author | Грабчак, М. О. | uk |
dc.contributor.author | Мельник, О. Д. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-08-29T12:24:17Z | |
dc.date.available | 2025-08-29T12:24:17Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48919 | |
dc.description.abstract | The work shows the feasibility of developing a web resource for agricultural management. An analysis of existing analogues of solving the problem of a convenient and effective way of keeping records of gardening activities is carried out, their advantages and disadvantages are given. Technological solutions for the development, as well as the scenario of use in the WEB resource, are described | en |
dc.description.abstract | У роботі досліджується роль освітніх онлайн-платформ у сучасному навчальному процесі. Висвітлено основні переваги таких платформ, серед яких гнучкість, доступність, глобальні можливості для співпраці та обміну знаннями. Проаналізовано найпопулярніші освітні платформи, Окрема увага приділена ролі інтерфейсу та інтерактивних елементів у підвищенні ефективності онлайн-навчання. | uk |
dc.language.iso | en_US | en_US |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/23881 | |
dc.subject | онлайн-освіта | uk |
dc.subject | навчальні платформи | uk |
dc.subject | інтерактивні елементи | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | адаптивність | uk |
dc.subject | online education | uk |
dc.subject | learning platforms | uk |
dc.subject | interactive elements | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.subject | adaptability | uk |
dc.title | Effectiveness of educational online platforms | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.896 | |