Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНікіфорова, Л. О.uk
dc.contributor.authorЧулівський, В. В.uk
dc.date.accessioned2025-09-11T13:12:07Z
dc.date.available2025-09-11T13:12:07Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49117
dc.description.abstractвідмінності оn-line і оff-line ринків. Проаналізовано та виокремлено низку особливостей управління маркетинговою діяльністю в умовах оn-line ринку.uk
dc.description.abstractoffline markets. A number of features of marketing activity management in the online market are analyzed and identified.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/24383
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectоn-line ринокuk
dc.subjectоff-line ринокuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectінтернетмаркетингuk
dc.subjectособливостіuk
dc.subjectцифрові платформиuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectonline marketuk
dc.subjectoffline marketuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectInternet marketinguk
dc.subjectfeaturesuk
dc.subjectdigital platformsuk
dc.titleОсобливості маркетингової діяльність в умовах оn-line ринкуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.95:004.9


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію