Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСоколов, С. Ю.uk
dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.date.accessioned2025-09-11T13:13:23Z
dc.date.available2025-09-11T13:13:23Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49132
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність трейд-маркетингу в сучасному бізнесі, його вплив на збільшення продажів та залучення клієнтів. Розглянуто основні інструменти трейд-маркетингу.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the essence of trade marketing in modern business, its impact on increasing sales and attracting customers. The main tools of trade marketing are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/24388
dc.subjectтрейд-маркетингuk
dc.subjectінструменти трейд-маркетингуuk
dc.subjectмерчандайзингuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjecttrade marketinguk
dc.subjecttrade marketing toolsuk
dc.subjectmerchandisinguk
dc.subjectconsumeruk
dc.titleТрейд-маркетинг: сутність та класифікація інструментівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138
dc.relation.references3. , ., , . - . Innovation and Sustainability. 2022. (4). . 5459. URL: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.54.59 ( : 21.03.2025). . . - . . : , 2023. 83. 4. . 122129. ., ., . - . : . 2020. 1 (75). . 107117.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію