Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКоваль, Д. П.uk
dc.contributor.authorБлагодир, Л. М.uk
dc.date.accessioned2025-09-11T13:13:41Z
dc.date.available2025-09-11T13:13:41Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49140
dc.description.abstractДосліджується вплив зміни споживчої поведінки на маркетингові стратегії в умовах глобалізації та цифровізації. Визначено переваги та недоліки адаптації маркетингових стратегій.uk
dc.description.abstractThe impact of changes in consumer behavior on marketing strategies in the context of globalization and digitalization is studied. The advantages and disadvantages of adapting marketing strategies are identified.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/24300
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectтрансформація бізнесмоделіuk
dc.subjectагрохолдинг МХПuk
dc.subjectлояльність споживачівuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectінвестиціїuk
dc.subjectготові продуктиuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectmarketing strategiesuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectbusiness model transformationuk
dc.subjectMHP agroholdinguk
dc.subjectconsumer loyaltyuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectinvestmentsuk
dc.subjectready-made productsuk
dc.titleАдаптація маркетингових стратегій компанії mhp se до змін споживчої поведінкиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.834


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію