| dc.contributor.author | Ящук, Я. В. | uk |
| dc.contributor.author | Мошноріз, М. М. | uk |
| dc.contributor.author | Moshnoriz, M. M. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-10-03T07:42:36Z | |
| dc.date.available | 2025-10-03T07:42:36Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Ящук Я. В., Мошноріз М. М. Середовище для дистанційного навчання Google Classroom // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2025/paper/view/24359. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8132-48-8 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49513 | |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто можливості та особливості використання Google Classroom як середовища для
дистанційного навчання. Проведено аналіз переваг і недоліків платформи, а також її впливу на освітній
процес. Обговорено функціональність Google Classroom, що забезпечує ефективну організацію навчального
процесу, взаємодію між викладачами та студентами, а також інтеграцію з іншими сервісами Google.
Зроблено висновок, що Google Classroom є ефективним інструментом для дистанційного навчання, який сприяє
підвищенню доступності та зручності освітнього процесу. | uk |
| dc.description.abstract | The article examines the capabilities and features of Google Classroom as an environment for distance learning.
The advantages and disadvantages of the platform, as well as its impact on the educational process, are analyzed. The
functionality of Google Classroom is discussed, providing effective organization of the learning process, interaction
between teachers and students, and integration with other Google services. It is concluded that Google Classroom is an
effective tool for distance learning, contributing to increased accessibility and convenience of the educational process. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2025/paper/view/24359 | |
| dc.subject | дистанційне навчання | uk |
| dc.subject | освітні технології | uk |
| dc.subject | онлайн-освіта | uk |
| dc.subject | платформа управління навчанням | uk |
| dc.subject | distance learning | en |
| dc.subject | Google Classroom | en |
| dc.subject | educational technologies | en |
| dc.subject | online education | en |
| dc.subject | learning management platform | en |
| dc.title | Середовище для дистанційного навчання Google Classroom | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 37.018.43 | |
| dc.relation.references | Google Classroom Help Center. URL: https://support.google.com/edu/classroom/ | en |
| dc.relation.references | Огляд Google Classroom: функциональні можливості та переваги. URL: https://edu.google.com/products/classroom | uk |
| dc.relation.references | Шевченко І. С., Литвиненко П. В. Використання онлайн-платформ для дистанційного навчання. Науковий вісник.
2021. №3. С. 45–52. | uk |
| dc.relation.references | Anderson T. The Theory and Practice of Online Learning. Athabasca University Press, 2008. | en |
| dc.relation.references | Hrastinski S. Asynchronous and Synchronous E-Learning. Educause Quarterly, 2008. | en |