• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет машинобудування та транспорту (2025)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет машинобудування та транспорту (2025)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз процесів ударно-абразивного зношування робочих органів дорожньо-будівельних машин

Author
Савуляк, В. І.
Гримашевич, В. О.
Date
2025
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет машинобудування та транспорту (2025) [112]
Abstract
пошкоджень дорожньо-будівельних машин. За статистичними даними з причин цього виду зношування виконується біля 50% всіх ремонтних робіт по відновленню працездатності машин. Найбільше зношуються робочі органи тих машин, які працюють з високими тисками. Особливу небезпеку створюють для функціонування дорожніх машин не лише власне процеси зношування, але і їх нерівномірність в різних зонах локалізації. Висока зносостійкість забезпечується високою твердістю поверхневих шарів, які краще протидіють швидкому стиранню поверхневих шарів абразивними частинками. Локальна різниця в коефіцієнті тертя є причиною нерівномірного зносу по поверхні робочого органу від тертя, що спостерігається в умовах абразивного зношування. Наявність в механічній суміші самофлюсівних порошків [4] сплавів на нікелевій основі (NiCrBSi) карбідів вольфраму, які фіксуються рентгеноструктурно, при напиленні не окрихчують нікель насиченням присутнім у них вуглецем. Наявні в ядрі (NiCrBSi) бориди при взаємодії з нікелевою оболонкою можуть утворювати бориди нікелю та окрихчувати матрицю.
 
construction machines. According to statistics, about 50% of all repair work to restore the performance of machines is carried out due to this type of wear. The working bodies of those machines that work with high pressures are most worn out. Not only the wear processes themselves, but also their unevenness in different localization zones pose a particular danger to the functioning of road machines. High wear resistance is ensured by the high hardness of the surface layers, which better counteract the rapid abrasion of the surface layers by abrasive particles. The local difference in the friction coefficient is the cause of uneven wear on the surface of the working body from friction, which is observed under conditions of abrasive wear. The presence of tungsten carbides in the mechanical mixture of self-fluxing powders [4] of nickel-based alloys (NiCrBSi), which are fixed by X-ray diffraction, does not embrittle nickel during sputtering due to saturation with the carbon present in them. Borides present in the core (NiCrBSi) can form nickel borides when interacting with the nickel shell and embrittle the matrix.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49561
View/Open
24194.pdf (869.3Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ