Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТроян, К. Д.uk
dc.date.accessioned2025-10-10T07:54:55Z
dc.date.available2025-10-10T07:54:55Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49722
dc.description.abstractУ роботі розглянуто напрями вдосконалення радіолокаційних систем посадки повітряних суден державної авіації. Окреслено основні завдання приводної аеродромної радіостанції, серед яких контроль траєкторії заходу на посадку, послідовна посадка літаків, індивідуальне розпізнавання повітряних суден та отримання інформації про стан бортового обладнання. Запропоновано шляхи модернізації радіолокаційних систем посадки, зокрема: використання фазованих антенних решіток для підвищення точності вимірювань та керування напрямком випромінювання, застосування широкосмугових сигналів для покращення роздільної здатності й завадостійкості, а також впровадження когерентних методів обробки сигналів, що дозволить збільшити дальність спостереження або знизити рівень енергетичних витрат. Результати дослідження можуть бути використані для підвищення ефективності функціонування радіолокаційних систем посадки державної авіації та забезпечення високої точності заходу на посадку.uk
dc.description.abstractThe work examines the directions for improving the radar landing systems for state aviation aircraft. The main tasks of the approach radar station (ARS) are outlined, including trajectory control for landing, sequential landing of aircraft, individual identification of aircraft, and obtaining information about the status of onboard equipment. Ways to modernize the landing radar systems are proposed, in particular: the use of phased array antennas to improve measurement accuracy and control the direction of radiation, the application of wideband signals to enhance resolution and interference resistance, as well as the implementation of coherent signal processing methods, which will allow for increased observation range or reduced energy consumption levels. The results of the research can be used to enhance the efficiency of the operation of landing radar systems in state aviation and ensure high accuracy during landingen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2025/paper/view/23341
dc.subjectрадіолокаційна система посадкиuk
dc.subjectприводна аеродромна радіостанціяuk
dc.subjectфазовані антеннірешіткиuk
dc.subjectширокосмугові сигналиuk
dc.subjectкогерентна обробка сигналівuk
dc.subjectradar landing systemuk
dc.subjectdrive aerodrome radio stationuk
dc.subjectphased array antennasuk
dc.subjectbroadband signalsuk
dc.subjectcoherentsignal processinguk
dc.titleНапрямки удосконалення радіолокаційних систем посадки повітряних суден державної авіаціїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc621.39: 681.392
dc.relation.references8. . . . : , 2023. . ., . . : . : , 2019. . . : . : , 2021. ICAO Doc 8071. Manual on Testing of Radio Navigation Aids. International Civil Aviation Organization, 2018. ICAO Annex 10, Vol. I. Aeronautical Telecommunications. International Civil Aviation Organization, 2020. Garnell P. Radar Systems for Aviation Safety. London: Artech House, 2017. Skolnik M. I. Introduction to Radar Systems. New York: McGraw-Hill, 2008. . // , 2022, 3, . 45-58.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію