| dc.contributor.author | Денисюк, В. О. | uk |
| dc.contributor.author | Сторожук, І. І. | uk |
| dc.contributor.author | Denisyuk, V. | en |
| dc.contributor.author | Storozhuk, I. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-10-13T10:29:36Z | |
| dc.date.available | 2025-10-13T10:29:36Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Денисюк В. О., Сторожук І. І. Дослідження та розробка web-ресурсу персонального креативного простору з унікальним UI-дизайном // Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»). 2025. № 8 (49). С. 1311-1331. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2025-8(49)-1311-1331. | uk |
| dc.identifier.issn | 2786-6025 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49800 | |
| dc.description.abstract | The process of developing a possible version of a personal WEB resource for creative individuals has been studied. The main feature is a unique UI design with interactive elements, animation and multimedia content. Modern platforms for artists, UI/UX design methods and web application implementation technologies have been analyzed. The proposed version of the web resource allows the artist to combine music, video, text materials in a single interactive environment, which is an alternative to standard platforms. The choice of technologies can be adjusted in accordance with technical requirements and capabilities. Modern
platforms for creative self-presentation (Behance, Webflow, Tumblr) have been analyzed; the task statement and functional requirements have been formulated; the
structure of the WEB resource and the user interface have been designed; the client part has been developed with HTML, CSS and JS with a unique adaptive design; the
server part has been created on Node.js and Express, API and media processing have been implemented; multimedia content (audio, images, videos from YouTube) and basic authorization have been integrated; manual testing of functions was carried out: adding, editing, validation, adaptability, interaction. Research and development allowed to expand the functionality of a personal WEB resource for creative selfpresentation through the development of an adaptive environment with support for multimedia content, authorization and individual UI design. This was achieved by
implementing a full-fledged client-server architecture, manual interface design and multimedia support.
The confirmation is the successful completion of manual testing of the main functions. Compared to ready-made site designers, the created resource provides complete flexibility in design, interaction logic and the ability to scale to specific user tasks. The resource can be used as a personal art blog, digital portfolio or as the basis
for a scalable online platform. It is appropriate for artists, designers, content creators, and can also be adapted for educational, presentation or experimental projects | en |
| dc.description.abstract | Досліджено процес розробки можливого варіанту персонального WEB-ресурсу для творчих особистостей. Головною особливістю є унікальний UI-дизайн із інтерактивними елементами, анімацією та мультимедійним контентом. Проаналізовано сучасні платформи для митців, методи UI/UX-дизайну та технології реалізації веб-додатків. Запропонований варіант веб-ресурсу дозволяє митцю поєднувати музику, відео, текстові матеріали в єдиному інтерактивному середовищі, що є альтернативою стандартним платформам. Вибір технологій може коригуватися відповідно до технічних вимог і можливостей. Проаналізовано сучасні платформи для творчої самопрезентації (Behance, Webflow, Tumblr); сформульовано постановку задачі та функціональні вимоги; спроектовано структуру WEB-ресурсу та інтерфейс користувача; розроблено клієнтську частину з HTML, CSS і JS з унікальним адаптивним дизайном; створено серверну частину на Node.js і Express, реалізовано API та обробку медіа; інтегровано мультимедійний контент (аудіо, зображення, відео з YouTube) і базову авторизацію; проведено ручне тестування функцій: додавання, редагування, валідація, адаптивність, взаємодія. Дослідження та розробка дозволили розширити функціональні можливостей персонального WEB-ресурсу для творчої самопрезентації через розробку адаптивного середовища з підтримкою мультимедійного контенту, авторизації та індивідуального UI-дизайну. Зазначене досягнуто шляхом реалізації повноцінної клієнт-серверної архітектури, ручного проектування інтерфейсу та підтримки мультимедіа. Підтвердженням є успішне проходження ручного тестування основних функцій. У порівнянні з готовими конструкторами сайтів, створений ресурс забезпечує повну гнучкість у дизайні, логіці взаємодії та можливість масштабування під конкретні задачі користувача. Ресурс може бути використаний як персональний арт-блог, цифрове портфоліо або як основа для масштабованої онлайн-платформи. Він є доцільним для митців, дизайнерів, контент-креаторів, а також може бути адаптований під освітні, презентаційні або експериментальні проекти. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Наукові перспективи | uk |
| dc.relation.ispartof | Наука і техніка сьогодні. № 8 (49) : 1311-1331. | uk |
| dc.relation.ispartofseries | Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка» | uk |
| dc.subject | WEB-ресурс | en, uk |
| dc.subject | UI-дизайн | en, uk |
| dc.subject | HTML | en |
| dc.subject | CSS | en |
| dc.subject | JavaScript | en |
| dc.subject | Node.js | en |
| dc.subject | мультимедіа | uk |
| dc.subject | WEB resource | en, uk |
| dc.subject | UI design | en |
| dc.subject | multimedia | en |
| dc.title | Дослідження та розробка web-ресурсу персонального креативного простору з унікальним UI-дизайном | uk |
| dc.type | Article, professional native edition | |
| dc.type | Article | |
| dc.identifier.udc | 004.8 | |
| dc.relation.references | https://doi.org/10.52058/2786-6025-2025-8(49)-1311-1331 | |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.52058/2786-6025-2025-8(49)-1311-1331 | |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0003-1057-3518 | |