Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПастушенко, Н. Г.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorRomanyuk, O. N.uk
dc.date.accessioned2025-10-21T13:31:22Z
dc.date.available2025-10-21T13:31:22Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationПастушенко Н. Г., Романюк О. Н. Регулювання адаптивною складністю комп`ютерних ігр за допомогою штучного інтелекту // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 493-495.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49840
dc.description.abstractУ роботі наведено аналіз використання штучного інтелекту для динамічного регулювання складності комп‘ютерних ігор. Проаналізовано алгоритми адаптивної складності, їх вплив на ігровий досвід користувача та перспективи інтеграції в різні жанри ігор.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 493-495.uk
dc.subjectрегулювання адаптивною складністюuk
dc.subjectкомп`ютерні ігриuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.titleРегулювання адаптивною складністю комп`ютерних ігр за допомогою штучного інтелектуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію