Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorТеренчук, А. Т.uk
dc.contributor.authorКотлик, С. В.uk
dc.contributor.authorRomanyuk, O. N.uk
dc.contributor.authorTerenchuk, А. Т.uk
dc.contributor.authorKotlyk, S. V.uk
dc.date.accessioned2025-10-21T13:45:38Z
dc.date.available2025-10-21T13:45:38Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Теренчук А. Т., Котлик С. В. Реалізація реалістичної фізичних процесів у багатокористувацьких іграх // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 379-380.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49841
dc.description.abstractРозглянуто питання реалізації реалістичних фізичних процесів у багатокористувацьких іграх. Особливу увагу приділено задачі синхронізації фізичних обчислень між клієнтами та сервером. Висвітлено способи розв‘язання конфліктів між клієнтською фізикою та серверною авторитарністю.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 379-380.uk
dc.subjectреалізація фізичних процесівuk
dc.subjectбагатокористувацькі ігриuk
dc.titleРеалізація реалістичної фізичних процесів у багатокористувацьких іграхuk
dc.typeThesis
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію