dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Теренчук, А. Т. | uk |
dc.contributor.author | Котлик, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Romanyuk, O. N. | uk |
dc.contributor.author | Terenchuk, А. Т. | uk |
dc.contributor.author | Kotlyk, S. V. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-10-21T13:45:38Z | |
dc.date.available | 2025-10-21T13:45:38Z | |
dc.date.issued | 2025 | uk |
dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Теренчук А. Т., Котлик С. В. Реалізація реалістичної фізичних процесів у багатокористувацьких іграх // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 379-380. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49841 | |
dc.description.abstract | Розглянуто питання реалізації реалістичних фізичних процесів у багатокористувацьких
іграх. Особливу увагу приділено задачі синхронізації фізичних обчислень між клієнтами та
сервером. Висвітлено способи розв‘язання конфліктів між клієнтською фізикою та серверною
авторитарністю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 379-380. | uk |
dc.subject | реалізація фізичних процесів | uk |
dc.subject | багатокористувацькі ігри | uk |
dc.title | Реалізація реалістичної фізичних процесів у багатокористувацьких іграх | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/ | uk |