dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Романюк, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Бабій, Б. В. | uk |
dc.contributor.author | Майданюк, В. П. | uk |
dc.contributor.author | Котлик, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Romanyuk, O. N. | uk |
dc.contributor.author | Romanyuk, O. V. | uk |
dc.contributor.author | Maidaniuk, V. P. | uk |
dc.contributor.author | Kotlyk, S. V. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-10-21T13:54:54Z | |
dc.date.available | 2025-10-21T13:54:54Z | |
dc.date.issued | 2025 | uk |
dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Романюк О. В., Бабій Б. В., Майданюк В. П., Котлик С. В. Ігрові механіки з використанням нейрогарнітур // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 377-378. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49842 | |
dc.description.abstract | Досліджено потенціал використання нейрогарнітур у сучасному геймдизайні. Описано
принципи роботи нейроінтерфейсів та наведено приклади інтеграції таких технологій в ігрові
механіки. Проаналізовано технічні та дизайнерські виклики, пов‘язані з адаптацією геймплею до
когнітивного стану гравця. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 377-378. | uk |
dc.subject | ігрові механіки | uk |
dc.subject | нейрогарнітура | uk |
dc.title | Ігрові механіки з використанням нейрогарнітур | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.925 | uk |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/ | uk |