Виклики та особливості функціонування української дистрибуції в умовах російсько-української війни
Author
Карачина, Н. П.
Несен, В. В.
Karachyna, N.
Nesen, V.
Date
2025Metadata
Show full item recordCollections
- JetIQ [267]
Abstract
The paper is devoted to the analysis and characterization
of the state of the distribution business in wartime conditions; in particular, the
trends in its development, due to the influence of external factors of the current
dynamic and force majeure external environment. Стаття присвячена аналізуванню та
характеристиці стану дистрибуційного бізнесу в умовах війни; зокрема,
тенденцій його розвитку, обумовлених впливом зовнішніх чинників
теперішнього динамічного і форс-мажорного зовнішнього середовища.
Для для реалізації поставленої мети дослідження
застосовувалися такі методи: системний метод – для визначення та
виокремлення учасників та процедур окремих аспектів збутового процесу за
дистрибуційною моделлю; критичний аналіз наукових та галузевих джерел–
визначення актуальних факторів і чинників функціонування
дистрибуційних компаній та їх партнерів, виявлених іншими дослідниками, в специфічних ринкових умовах останнього періоду, і, особливо, в умовах
російсько-української війни; систематизації й узагальнення – для
виокремлення ключових дистрибуційних гравців на ринку України; метод
аналізу та синтезу – для визначення найбільш актуальних індикаторів
збутового процесу за дистрибуційною моделлю і, власне, стану і особливостей
функціонування самих дистрибуторів під впливом виявлених детермінант;
графічний метод – для наочного висвітлення стану окремих стейхолдерів
збутового процесу в сучасних умовах та в динаміці; методи абстрагування,
аналізу і узагальнення – для розтлумачення та логічної інтерпретації
теперішніх трендів в збутових процесах та посередницьких структурах.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/50147

