Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКукель, Г. С.uk
dc.contributor.authorKukel, H. S.en
dc.date.accessioned2025-12-23T13:16:50Z
dc.date.available2025-12-23T13:16:50Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationКукель Г. С. Інтегровані маркетингові комунікації як інструмент бізнесу // Тези VI міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу», Житомир, 06-07 листопада 2025 р. Електрон. текст. дані. Житомир : Житомирська політехніка, 2025. С. 68–69. URI: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2025/12/68.pdf.uk
dc.identifier.isbn978-966-683-718-2
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/50326
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЖитомирська політехнікаuk
dc.relation.ispartofТези VI міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу», Житомир, 06-07 листопада 2025 р. : 68–69.uk
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk
dc.subjectінструмент бізнесуuk
dc.titleІнтегровані маркетингові комунікації як інструмент бізнесуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію