Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОпара, Дмитроuk
dc.contributor.authorШендрик, Віраuk
dc.date.accessioned2016-01-25T11:52:52Z
dc.date.available2016-01-25T11:52:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationОпара, Д. Роль семантичних структур дидактичних матеріалів в підвищенні ефективності систем дистанційної освіти [Текст] / Дмитро Опара, Віра Шендрик // Proceedings of the ninth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2014), Vinnytsia, 14 - 17 October, 2014. - Vinnytsia : VNTU, 2014. - С. 257-258.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5098
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню актуальності систем дистанційної освіти та їх переваг перед традиційними методами та системами навчання. Також розглянуто та проаналізовано стандарт SCORM для опису автоматизованих систем навчання, та виявленні критерії підвищення ефективності інформаційного пошуку в даних системах за рахунок використання семантичних структур навчального матеріалу та онтологій предметної області.uk
dc.description.abstractThis paper will talk about the relevance of distance education and their superiority over conventional learning. There will also be reviewed and analyzed to describe the SCORM standard automated training systems. Criteria will be found to improve the efficiency of information retrieval systems of distance learning through the use of the semantic structure of the educational material and the domain ontology.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleРоль семантичних структур дидактичних матеріалів в підвищенні ефективності систем дистанційної освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.912


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію