Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧорний, Олексійuk
dc.contributor.authorКоваль, Тетянаuk
dc.date.accessioned2016-01-25T12:18:43Z
dc.date.available2016-01-25T12:18:43Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationЧорний, О. Дослідження процесу навчання студентів технічних спеціальностей на основі кібернетичних моделей [Текст] / Олексій Чорний, Тетяна Коваль // Proceedings of the ninth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2014), Vinnytsia, 14 - 17 October, 2014. - Vinnytsia : VNTU, 2014. - С. 280-282.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5105
dc.description.abstractВ роботі розглянуте питання підвищення ефективності навчання студентів за допомогою поєднання традиційних методів організації навчального процесу та інформаційно-комунікаційних технологій, що дозволяє оцінювати ефективність засвоєння інформації студентами та цілеспрямовано формувати аудиторну, самостійну й індивідуальну роботу, а у подальшому навіть оптимізувати розклад занять. Застосування кібернетичних моделей дозволяє виконувати кількісне оцінювання якості процесу навчання для підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу і, як наслідок, якість навчання.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleДослідження процесу навчання студентів технічних спеціальностей на основі кібернетичних моделейuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005+001.8):378.147-057.8:62


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію