До питань оптимізації руху міського електротранспорту
Author
Мокін, В. Б.
Розводюк, М. П.
Сторчак, В. Г.
Мокин, В. Б.
Розводюк, М. П.
Сторчак, В. Г.
Mokin, V. B.
Rozvodiuk, M. P.
Storchak, V. G.
Date
2007Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. КЕМСК [430]
- Наукові роботи каф. САІТ [421]
Abstract
В роботі здійснено аналіз проблеми оптимізації руху міського електротранспорту з точки зору забезпечення відповідного сервісу обслуговування пасажирів та зменшення кількості вагонів на маршруті при максимальній їх завантаженості.
Показано, що можливим варіантом досягнення складання оптимальних розкладів руху є введення розривних рейсів у загальний рух маршруту. Для чого запропоновано новий метод розстановки розривних випусків на маршруті, для якого розроблено відповідну програму, яка успішно впроваджена у Вінницькому підприємстві ВП „Трамвайно-тролейбусне управління”. В работе осуществлен анализ проблемы оптимизации движения городского электротранспорта с точки зрения обеспечения соответствующего сервиса обслуживания пассажиров и уменьшения количества вагонов на маршруте при максимальной их загруженности.
Показано, что возможным вариантом достижения составления оптимальных расписаний движения есть введения разрывных рейсов в общее движение маршрута. Для чего предложен новый метод расстановки разрывных выпусков на маршруте, для которого разработана соответствующая программа, которая успешно введена в Винницком предприятии ВП „трамвайно-троллейбусное управление”. In the work it is analyzed the problem of the electrical transport traffic optimization by the providing with the corresponding service for passengers and decreasing the quantity of the carriages on the route with their maximum loading up.
It is shown that the possible variant of the making the optimum time-tables of traffic is putting into operation the rupture trips into the general route traffic. For this aim it is suggested a new method of arranging rupture output on the route, special fort that it is made the program, which is introduced in the Vinnytsya enterprise VP “TTU”.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5164