Про формування професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення теорії ймовірностей
Анотації
Робота присвячена проблемам і перспективам використання ігрових занять в процесі вивчення теорії ймовірностей для підвищення рівня формування професійної спрямованості студентів вищого технічного закладу. Розроблено та експериментально перевірено критерії оцінювання формування професійної спрямованості на підставі педагогічного експерименту. Работа посвящена проблемам и перспективам использования игровых занятий в процессе изучения теории вероятностей для повышения уровня формирования профессиональной направленности студентов ВТУЗов. Разработаны и экспериментально проверены критерии оценивания формирования профессиональной направленности на основании педагогического эксперимента The paper considers the problems dealing with application of playing classes in the process of the studying the theory of probability to improve the quality of professional training of technical institutions.
Criteria intended for evaluation of applied skills formation have been developed and verified on the base of pedagogical experiment
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/41
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5268