• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2004. № 5
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2004. № 5
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Вплив похибок виготовлення газових підвісок на їх характеристики

Автор
Федотов, В. О.
Нікітіна, І. Ю.
Савуляк, В. В.
Дата
2004
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2004. № 5 [22]
  • Наукові роботи каф. ТАМ [392]
  • Наукові роботи каф. ОМТМІГ [83]
Анотації
У підвіски з однією щілиною наддування газу технологічні похибки форми (у межах допуску) вала у вигляді сідлоподібності та конусності призводять до зниження (до 40 %) жорсткості і підйомної сили, а бочкоподібність вала практично не впливає на силові характеристики опори. Витрати газу збільшуються на 10...15 % якщо є відхилення поздовжнього профілю вала від ідеального. При нерівномірності ширини кільцевої щілини наддування газу жорсткість і витрати газу не змінюються, а безрозмірна підйомна сила підвіски зменшується пропорційно відносної нерівномірності ширини щілини
 
У подвески с одной щелью наддува газа технологические погрешности формы (в границах допуска) вала в форме седлообразности и конусности приводят к уменьшению (до 40 %) жесткости и подъемной силы, а бочкообразность вала практически не изменяет силовые характеристики опоры. Расход газа увеличивается на 10...15 % при отклонений продольного профиля вала от идеального. При неравномерности ширины кольцевой щели наддува газа жесткость и расход газа не изменяются, а безразмерная подъемная сила подвеса уменьшается пропорционально относительной неравномерности ширины щели
 
A suspension brackets with one crack of gas inflate has technological errors of the shaft shape (within the tolerance) in the form of a saddle shape and tapered crown profile which cause the reduction (up to 40 %) of rigidity and elevating force, and barrel shape of the shaft does not practically change power characteristics of the support. The consumption of gas is increased up 10...15 % at deviations of the longitudinal shaft profile from the ideal one. At non-uniformity of width of a ring crack inflate of gas the rigidity and the consumption of gas does not change, and dimensionless elevating force of suspension bracket decreases proportionally to relative non-uniformity of width of a crack
 
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/103
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5320
Відкрити
103.pdf (796.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ