Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФедотов, В. О.uk
dc.contributor.authorНікітіна, І. Ю.uk
dc.contributor.authorСавуляк, В. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T13:27:50Z
dc.date.available2016-01-26T13:27:50Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationФедотов В. О. Вплив похибок виготовлення газових підвісок на їх характеристики [Текст] / В. О. Федотов, І. Ю. Нікітіна, В. В. Савуляк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2004. - № 5. - С. 78-84.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/103
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5320
dc.description.abstractУ підвіски з однією щілиною наддування газу технологічні похибки форми (у межах допуску) вала у вигляді сідлоподібності та конусності призводять до зниження (до 40 %) жорсткості і підйомної сили, а бочкоподібність вала практично не впливає на силові характеристики опори. Витрати газу збільшуються на 10...15 % якщо є відхилення поздовжнього профілю вала від ідеального. При нерівномірності ширини кільцевої щілини наддування газу жорсткість і витрати газу не змінюються, а безрозмірна підйомна сила підвіски зменшується пропорційно відносної нерівномірності ширини щілиниuk
dc.description.abstractУ подвески с одной щелью наддува газа технологические погрешности формы (в границах допуска) вала в форме седлообразности и конусности приводят к уменьшению (до 40 %) жесткости и подъемной силы, а бочкообразность вала практически не изменяет силовые характеристики опоры. Расход газа увеличивается на 10...15 % при отклонений продольного профиля вала от идеального. При неравномерности ширины кольцевой щели наддува газа жесткость и расход газа не изменяются, а безразмерная подъемная сила подвеса уменьшается пропорционально относительной неравномерности ширины щелиru
dc.description.abstractA suspension brackets with one crack of gas inflate has technological errors of the shaft shape (within the tolerance) in the form of a saddle shape and tapered crown profile which cause the reduction (up to 40 %) of rigidity and elevating force, and barrel shape of the shaft does not practically change power characteristics of the support. The consumption of gas is increased up 10...15 % at deviations of the longitudinal shaft profile from the ideal one. At non-uniformity of width of a ring crack inflate of gas the rigidity and the consumption of gas does not change, and dimensionless elevating force of suspension bracket decreases proportionally to relative non-uniformity of width of a cracken
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleВплив похибок виготовлення газових підвісок на їх характеристикиuk
dc.title.alternativeCharacteristics of gas suspension brackets at technological errors of manufacturing of their detailsen
dc.title.alternativeВлияние погрешности газовых подвесок на их характеристикиru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc621.822.57


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію