Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШиян, А. А.uk
dc.contributor.authorЗлепко, С. М.uk
dc.contributor.authorКорнієнко, В. О.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T14:29:30Z
dc.date.available2016-01-26T14:29:30Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationШиян А. А. Теоретико-ігрове моделювання ефективності взаємодії «викладач–ВНЗ» в умовах урахування переговорної сили сторін [Текст] / А. А. Шиян, С. М. Злепко, В. О. Корнієнко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2008. - № 1. - С. 27-30.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/552
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5781
dc.description.abstractТеоретико-ігровий аналіз впливу переговорної сили зі взаємодією «викладач–ВНЗ» свідчить, що в умовах сучасної України система освіти буде деградувати внаслідок того, що раціональним вибором для викладача буде вибір стратегії діяльності «імітувати». Показано, що формальні критерії оцінки роботи викладача, які можуть бути застосовані з боку ВНЗ, не можуть привести до зміни вибору стратегії викладача. Описано механізми створення нових суспільних інститутів, які спонукають до вибору як викладачем, так і ВНЗ стратегії «працювати» в якості свого раціонального вибору.uk
dc.description.abstractТеоретико-игровой анализ влияния переговорной силы при взаимодействии «преподаватель–ВУЗ» свидетельствует, что в условиях современной Украины система образования будет деградировать вследствие того, что рациональным выбором для преподавателя будет выбор стратегии деятельности «имитировать». Показано, что формальные критерии оценки работы преподавателя, которые могут быть использованы со стороны ВУЗ, не могут привести к изменению выбора стратегии преподавателя. Описаны механизмы создания новых общественных институтов, которые побуждают к выбору как преподавателем, так и ВУЗ стратегии «работать» в качестве своего рационального выбора.ru
dc.description.abstractA game-theoretical analysis of influencing of negotiation power at co-operation «professor–University» testifies that in the conditions of modern Ukraine the system of education will degrade, because for professor’s strategy of activity the rational choice will be to «imitation». It is shown that the formal criteria of estimation of professor’s work, which can be applied from the side of University, can not cause change of professor strategy choice. The mechanisms of creation of new public institutes, which lead to the choice both by professor and University the strategy to «work» as the rational choice are discussed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleТеоретико-ігрове моделювання ефективності взаємодії «викладач–ВНЗ» в умовах урахування переговорної сили сторінuk
dc.title.alternativeA game-theoretical modeling of «professor–university» interaction efficiency in conditions of account of negotiation power of the partiesen
dc.title.alternativeТеоретико-игровое моделирование эффективности взаимодействия «преподаватель–ВУЗ» в условиях учета переговорной силы сторонru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc519.685


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію