Проблеми підготовки спеціалістів з безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах
Анотації
Порівняно особливості викладання предмету "Безпека життєдіяльності" в технічних і економічних вищих навчальних закладах. Доведено недоцільність об'єднання предметів "Безпека життєдіяльності", "Цивільна оборона" і "Охорона праці" в єдиний курс "Безпека життєдіяльності" у вищих учбових закладах економічного профілю і викладання його на I курсі в першому семестрі. Сравниваются особенности преподавания предмета "Безопасность жизнедеятельности" в технических и экономических высших учебных заведениях. Обоснована нецелесообразность объединения предметов "Безопасность жизнедеятельности", "Гражданская оборона" и "Охрана труда" в единый курс "Безопасность жизнедеятельности" в высших учебных заведениях экономического профиля и преподавания его на I курсе в первом семестре. The paper compares the methods of teaching the subject "Safety of vital activity " at technical and economic higher educational establishments. The author considers the proposition to integrate the subjects "Safety of vital activity", "Civil Defense" and "Labor protection" in a single course "Safety of vital activity" at higher economic educational establishments and teaching it in the first semester as inexpedient.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/627
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5834