Занурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні
Анотації
Досліджено занурення в об'єкт пізнання як умову формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні. Наведено авторські підходи до вивчення різних дисциплін за допомогою занурення в об'єкт пізнання. Исследовано погружение в объект познания как условие формирования познавательно-творческой самостоятельности студентов в эвристическом обучении. Представлены авторские подходы к изучению разных дисциплин с помощью погружения в объект познания. Penetration into the object of cognition as a condition of forming of students' cognitive creative independence in heuristic learning is investigated in this article. Author's approaches to the learning of different disciplines with the help of penetration are presented.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/637
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5845