Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМіхно, С. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T14:37:37Z
dc.date.available2016-01-26T14:37:37Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationМіхно С. В. Занурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні [Текст] / С. В. Міхно // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2008. - № 4. - С. 145-149.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/637
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5845
dc.description.abstractДосліджено занурення в об'єкт пізнання як умову формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні. Наведено авторські підходи до вивчення різних дисциплін за допомогою занурення в об'єкт пізнання.uk
dc.description.abstractИсследовано погружение в объект познания как условие формирования познавательно-творческой самостоятельности студентов в эвристическом обучении. Представлены авторские подходы к изучению разных дисциплин с помощью погружения в объект познания.ru
dc.description.abstractPenetration into the object of cognition as a condition of forming of students' cognitive creative independence in heuristic learning is investigated in this article. Author's approaches to the learning of different disciplines with the help of penetration are presented.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleЗанурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанніuk
dc.title.alternativePenetration into the object of cognition as a condition of forming of students' cognitive creative independence in heuristic learningen
dc.title.alternativeПогружение в объект познания как условие формирования познавательно-творческой самостоятельности студентов в эвристическом обученииru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc371. 3


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію