Дворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктів
Автор
Васильська, М. В.
Северілов, В. А.
Хомин, Є. П.
Дата
2008Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Запропоновано і програмно реалізовано модель вибору споживача на ранжованій за ціною лінійці продуктів певного призначення. Проведено дослідження процесів розподілу темпів продажів продуктів лінійки. Досліджено проблему локальної нестійкості лінійки продуктів. Предложена и программно реализована модель выбора потребителя на ранжированной по цене линейке продуктов некоего назначения. Проведено исследование процессов распределения темпов продаж продуктов. Исследована проблема локальной неустойчивости линейки продуктов. Two-level model of consumers choice on prices line of products of certain designation is suggested and realized. The research of products sale rate distribution is carried out. The problem of local instability of products line is investigated.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/666
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5900