Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВасильська, М. В.uk
dc.contributor.authorСеверілов, В. А.uk
dc.contributor.authorХомин, Є. П.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T14:43:33Z
dc.date.available2016-01-26T14:43:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationВасильська М. В. Дворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктів [Текст] / М. В. Васильська, В. А. Северілов, Є. П. Хомин // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2008. - № 6. - С. 35-40.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/666
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5900
dc.description.abstractЗапропоновано і програмно реалізовано модель вибору споживача на ранжованій за ціною лінійці продуктів певного призначення. Проведено дослідження процесів розподілу темпів продажів продуктів лінійки. Досліджено проблему локальної нестійкості лінійки продуктів.uk
dc.description.abstractПредложена и программно реализована модель выбора потребителя на ранжированной по цене линейке продуктов некоего назначения. Проведено исследование процессов распределения темпов продаж продуктов. Исследована проблема локальной неустойчивости линейки продуктов.ru
dc.description.abstractTwo-level model of consumers choice on prices line of products of certain designation is suggested and realized. The research of products sale rate distribution is carried out. The problem of local instability of products line is investigated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleДворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктівuk
dc.title.alternativeTwo-level model of consumers choice on the line of productsen
dc.title.alternativeДвухуровневая модель выбора потребителей на линейке продуктовru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc62.50:658


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію