Моделювання розвитку підприємства «на фоні» підприємств і споживачів сегменту ринку
Автор
Боровська, T. M.
Колесник, І. С.
Северілов, В. А.
Дата
2009Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Розроблено модель системи «виробники–продукти–споживачі», яка імітує поведінку кожного елемента з урахуванням випадкових чинників поведінки кожного елемента системи. Для виділеного елемента організується пошук оптимальних стратегій управління при фіксованих стратегіях інших елементів. Розроблено: моделі поведінки елементів, засоби управління обчислювальними експериментами. Моделюючи отримані результати, що пояснюють, необхідність різних стратегій для насичених ринків, що ростуть. Разработана модель системы «производители–продукты–потребители», которая имитирует поведение каждого элемента с учётом случайных факторов поведения каждого элемента системы. Для выделенного элемента организуется поиск оптимальных стратегий управления при фиксированных стратегиях других элементов. Разработаны: модели поведения элементов, средства управления вычислительными экспериментами. При моделировании получены результаты, объясняющие, в частности, необходимость разных стратегий для растущих и насыщенных рынков The model of the system «producers–products–consumers» is elaborated which simulates the conduct of every element taking into account the casual factors of conduct of every element of the system. For the selected element the search of optimum strategies of management at fixed strategies of other elements is organized. Models of elements conduct, tools of computational experiments control are developed. While modeling results, explaining, in particular, the necessity of different strategies for developing and saturated markets, are obtained.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/691
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5923