Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині
Автор
Мокін, Б. І.
Писклярова, А. В.
Мокіна, Ю. В.
Дата
2010Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Запропоновано математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині, фазовими координатами якої є відносна кількість знань, отримуваних студентом від викладача під час аудиторних занять, та відносна кількість знань, яку він отримує в результаті самостійної роботи. Предложены математические модели процесса усвоения студентом учебной дисциплины в фазовой плоскости, фазовыми координатами которой является относительное количество знаний, получаемых студентом от преподавателя во время аудиторных занятий, и относительное количество знаний, которое он получает в результате самостоятельной работы. The paper presents mathematical models of student educational process of mastering a discipline in a phase plane, the phase coordinates of which are considered to be the relative amount of knowledge obtained by the student from the teacher during audience employments, and relative amount of knowledge, received in the result of independent work.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1650
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6153