• English
    • русский
    • українська
  • English 
    • English
    • русский
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2010. № 6
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2010. № 6
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Дослідження характеру особливих точок на фазовій площині засвоєння студентом програми навчальної дисципліни

Author
Мокін, Б. І.
Писклярова, А. В.
Мокіна, Ю. В.
Date
2010
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. САІТ [351]
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2010. № 6 [24]
  • Наукові роботи каф. КЕМСК [366]
Abstract
За допомогою математичних моделей, синтезованих на фазовій площині, здійснено перший етап дослідження процесу засвоєння студентом програми навчальної дисципліни. Визначені особливі точки на фазовій площині, оцінено їх характер і показано змістовну інтерпретацію в поняттях процесу засвоєння студентом програми навчальної дисципліни.
 
С помощью математических моделей, синтезированных на фазовой плоскости, совершен первый этап исследования процесса усвоения студентом программы учебной дисциплины. Определены особенные точки на фазовой плоскости, оценен их характер и показано смысловую интерпретацию в понятиях процесса усвоения студентом программы учебной дисциплины.
 
Using mathematical models, synthesized in a phase plane, the first stage of research of process of mastering the program of educational course by a student is carried out. The special points in the phase plane are defined, their character is evaluated and the semantic interpretation in terms of learning the discipline program by the student is shown in the paper.
 
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1626
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6176
View/Open
1626.pdf (312.7Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ