Педагогічна майстерність у педвузах України 40–50-х років ХХ століття: історія, досвід, уроки
Анотації
На основі історико-педагогічного аналізу наукових джерел здійснено ретроспективу розвитку педагогічної майстерності в провідних ВНЗ України 40–50 років ХХ століття, визначено сутність, зміст та основні складові професійної майстерності майбутніх учителів, проаналізовані творчі інноваційні підходи до системи підготовки вчительських кадрів розглядуваного періоду. На основе историко-педагогического анализа научных источников осуществлена ретроспектива развития педагогического мастерства ведущих высших учебных заведений Украины 40–50 годов ХХ века, определена сущность, содержание и основные составляющие профессионального мастерства будущих учителей, проанализированы творческие инновационные подходы к системе подготовки учительских кадров рассматриваемого периода. Based on the history and pedagogical analysis of scientific sources the retrospective view of development of pedagogical skills of leading higher educational establishments of Ukraine in the 40–50s of the ХХ th century is carried out in the article, the essence, content and basic constituents of the professional skills of future teachers are defined, creative innovative approaches to the system of the teaching staff training in the examined period are analyzed.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1628
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6178