• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 1
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 1
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Структура інформаційної технології ідентифікації моделей та оптимізації режимів роботи електричних транспортних засобів в умовах обмежень на час і швидкість руху та витрати електроенергії

Автор
Мокін, О. Б.
Дата
2011
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 1 [32]
  • Наукові роботи каф. САІТ [421]
Анотації
Запропоновано структуру інформаційної технології ідентифікації моделей та оптимізації режимів роботи електричних транспортних засобів, що рухаються по поверхні зі складним рельєфом, яка враховує: необхідність їх руху від зупинки до зупинки за детермінованим часовим графіком; складний рельєф поверхні, на якій прокладена колія; обмеження, що накладаються на швидкість руху (у тому числі під час руху по закругленнях колії та на спусках і підйомах); необхідність долати відстані між зупинками з мінімальними витратами електроенергії.
 
Предложена структура информационной технологии идентификации моделей и оптимизации режимов работы электрических транспортных средств, движущихся по поверхности со сложным рельефом, которая учитывает: необходимость их движения от остановки до остановки по детерминированному временному графику; сложный рельеф поверхности, на которой проложена колея; ограничения, накладываемые на скорость движения (в том числе во время движения по закруглениям пути, на спусках и подъемах); необходимости преодолевать расстояния между остановками с минимальными затратами электроэнергии.
 
There had been suggested the structure of information technology model identification and optimization of electric vehicles, moving along the surface with complex relief, which takes into account: the need for their movement from stop to stop on a deterministic time schedule; a complex relief surface on which the track is laid; the constraints on the speed motion (including while driving on the path curvature on the descent and ascent); the need to overcome the distance between stops with the minimum electricity consumption.
 
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1363
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6190
Відкрити
1363.pdf (276.1Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ