Структура інформаційної технології ідентифікації моделей та оптимізації режимів роботи електричних транспортних засобів в умовах обмежень на час і швидкість руху та витрати електроенергії
Abstract
Запропоновано структуру інформаційної технології ідентифікації моделей та оптимізації режимів роботи електричних транспортних засобів, що рухаються по поверхні зі складним рельєфом, яка враховує: необхідність їх руху від зупинки до зупинки за детермінованим часовим графіком; складний рельєф поверхні, на якій прокладена колія; обмеження, що накладаються на швидкість руху (у тому числі під час руху по закругленнях колії та на спусках і підйомах); необхідність долати відстані між зупинками з мінімальними витратами електроенергії. Предложена структура информационной технологии идентификации моделей и оптимизации режимов работы электрических транспортных средств, движущихся по поверхности со сложным рельефом, которая учитывает: необходимость их движения от остановки до остановки по детерминированному временному графику; сложный рельеф поверхности, на которой проложена колея; ограничения, накладываемые на скорость движения (в том числе во время движения по закруглениям пути, на спусках и подъемах); необходимости преодолевать расстояния между остановками с минимальными затратами электроэнергии. There had been suggested the structure of information technology model identification and optimization of electric vehicles, moving along the surface with complex relief, which takes into account: the need for their movement from stop to stop on a deterministic time schedule; a complex relief surface on which the track is laid; the constraints on the speed motion (including while driving on the path curvature on the descent and ascent); the need to overcome the distance between stops with the minimum electricity consumption.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1363
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6190