Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, О. Б.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T15:15:44Z
dc.date.available2016-01-26T15:15:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationМокін О. Б. Структура інформаційної технології ідентифікації моделей та оптимізації режимів роботи електричних транспортних засобів в умовах обмежень на час і швидкість руху та витрати електроенергії [Текст] / О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - № 1. - С. 63-66.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1363
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6190
dc.description.abstractЗапропоновано структуру інформаційної технології ідентифікації моделей та оптимізації режимів роботи електричних транспортних засобів, що рухаються по поверхні зі складним рельєфом, яка враховує: необхідність їх руху від зупинки до зупинки за детермінованим часовим графіком; складний рельєф поверхні, на якій прокладена колія; обмеження, що накладаються на швидкість руху (у тому числі під час руху по закругленнях колії та на спусках і підйомах); необхідність долати відстані між зупинками з мінімальними витратами електроенергії.uk
dc.description.abstractПредложена структура информационной технологии идентификации моделей и оптимизации режимов работы электрических транспортных средств, движущихся по поверхности со сложным рельефом, которая учитывает: необходимость их движения от остановки до остановки по детерминированному временному графику; сложный рельеф поверхности, на которой проложена колея; ограничения, накладываемые на скорость движения (в том числе во время движения по закруглениям пути, на спусках и подъемах); необходимости преодолевать расстояния между остановками с минимальными затратами электроэнергии.ru
dc.description.abstractThere had been suggested the structure of information technology model identification and optimization of electric vehicles, moving along the surface with complex relief, which takes into account: the need for their movement from stop to stop on a deterministic time schedule; a complex relief surface on which the track is laid; the constraints on the speed motion (including while driving on the path curvature on the descent and ascent); the need to overcome the distance between stops with the minimum electricity consumption.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleСтруктура інформаційної технології ідентифікації моделей та оптимізації режимів роботи електричних транспортних засобів в умовах обмежень на час і швидкість руху та витрати електроенергіїuk
dc.title.alternativeThe structure of information technology of models identification and optimization of electric vehicles in conditions of constraints on time and speed and electricity consumptionen
dc.title.alternativeСтруктура информационной технологии идентификации моделей и оптимизации режимов работы электрических транспортных средств в условиях ограничений на время и скорость движения, а также расхода электроэнергииru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc681.5.015+62-83:629.433


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію