dc.contributor.author | Мокін, О. Б. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T15:15:44Z | |
dc.date.available | 2016-01-26T15:15:44Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Мокін О. Б. Структура інформаційної технології ідентифікації моделей та оптимізації режимів роботи електричних транспортних засобів в умовах обмежень на час і швидкість руху та витрати електроенергії [Текст] / О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - № 1. - С. 63-66. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.uri | http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1363 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6190 | |
dc.description.abstract | Запропоновано структуру інформаційної технології ідентифікації моделей та оптимізації режимів роботи електричних транспортних засобів, що рухаються по поверхні зі складним рельєфом, яка враховує: необхідність їх руху від зупинки до зупинки за детермінованим часовим графіком; складний рельєф поверхні, на якій прокладена колія; обмеження, що накладаються на швидкість руху (у тому числі під час руху по закругленнях колії та на спусках і підйомах); необхідність долати відстані між зупинками з мінімальними витратами електроенергії. | uk |
dc.description.abstract | Предложена структура информационной технологии идентификации моделей и оптимизации режимов работы электрических транспортных средств, движущихся по поверхности со сложным рельефом, которая учитывает: необходимость их движения от остановки до остановки по детерминированному временному графику; сложный рельеф поверхности, на которой проложена колея; ограничения, накладываемые на скорость движения (в том числе во время движения по закруглениям пути, на спусках и подъемах); необходимости преодолевать расстояния между остановками с минимальными затратами электроэнергии. | ru |
dc.description.abstract | There had been suggested the structure of information technology model identification and optimization of electric vehicles, moving along the surface with complex relief, which takes into account: the need for their movement from stop to stop on a deterministic time schedule; a complex relief surface on which the track is laid; the constraints on the speed motion (including while driving on the path curvature on the descent and ascent); the need to overcome the distance between stops with the minimum electricity consumption. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Структура інформаційної технології ідентифікації моделей та оптимізації режимів роботи електричних транспортних засобів в умовах обмежень на час і швидкість руху та витрати електроенергії | uk |
dc.title.alternative | The structure of information technology of models identification and optimization of electric vehicles in conditions of constraints on time and speed and electricity consumption | en |
dc.title.alternative | Структура информационной технологии идентификации моделей и оптимизации режимов работы электрических транспортных средств в условиях ограничений на время и скорость движения, а также расхода электроэнергии | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 681.5.015+62-83:629.433 | |