• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 2
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 2
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Оптимізація руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї

Автор
Мокін, О. Б.
Мокін, Б. І.
Фолюшняк, О. Д.
Дата
2011
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. САІТ [421]
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 2 [39]
  • Наукові роботи каф. КЕМСК [451]
Анотації
Здійснено оптимізацію руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї. Побудовано математичну модель для струму в колі: акумуляторна батарея–обмотка якоря тягового електричного двигуна постійного струму з незалежним збудженням, реалізація якої дозволяє мінімізувати витрати енергії акумуляторної батареї під час руху за будь-яким законом зміни швидкості руху електромобіля.
 
Осуществлена оптимизация движения электромобиля по горизонтальному прямолинейному отрезку дороги по критерию минимума затрат энергии аккумуляторной батареи. Построена математическая модель для тока в цепи: аккумулятор – обмотка якоря тягового электрического двигателя постоянного тока с независимым возбуждением, реализация которой позволяет минимизировать затраты энергии аккумуляторной батареи при движении по любому закону изменения скорости движения электромобиля.
 
The optimization of electric car motion on rectilinear horizontal section of road by the criterion of minimum energy consumption of the rechargeable battery is introduced in the paper. Mathematical model for current in terms of rechargeable battery – electric traction armature winding of direct current separately excited is developed, the realization of which minimizes energy costs of the rechargeable battery while driving on any law of electric car speed changes.
 
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1401
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6228
Відкрити
1401.pdf (283.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ