• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 2
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 2
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інтерактивні методи навчання математики на традиційних заняттях і заняттях з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

Автор
Лосєва, Н. М.
Панова, А. Ю.
Дата
2011
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 2 [39]
Анотації
Розглянуто сутність інтерактивного навчання, його призначення і організаційні форми, наведено приклади застосування інтерактивних методів як в умовах традиційного навчання, так і в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано декілька інтерактивних вправ, що мають за мету стимулювання навчально-пізнавального потенціалу студентів-математиків.
 
Рассмотрена сущность интерактивного обучения, его назначение и организационные формы, приведены примеры интерактивных методов как в случае традиционного обучения, так и с применением информационно-коммуникационных технологий. Показано, что интерактивные методы обучения способствуют повышению эффективности изложения материала, дают возможность студентам работать в режиме самоконтроля, создают положительную атмосферу, позволяют проводить мгновенный анализ и коррекцию процесса обучения. Также предложено несколько интерактивных упражнений, целью которых является стимулирование учебно-познавательного потенциала студентов-математиков.
 
The article deals with the essence of interactive learning, its purpose and organizational forms, examples of interactive methods both in the case of traditional learning and using information and communication technologies are suggested. It is shown that interactive teaching methods contribute to the enhanced presentation of the material, allow students to work in a mode of self-control, creating a positive atmosphere, allow instant analysis and correction of the learning process. Series of interactive exercises aimed at promoting training and educational potential of students in mathematics are offered in the paper.
 
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1417
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6246
Відкрити
1417.pdf (563.2Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ