Гендерна теорія як фактор формування ґендерної компетентності в культурологічній освіті студентів
Анотації
Досліджено ґендерну теорію як фактор формування ґендерної компетентності в процесі культурологічної освіти студентів. Основний висновок роботи є в тому, що в умовах сучасного українського суспільства актуальним є формування ґендерної компетентності студентів, яка б відповідала егалітарному типу ґендерної культури суспільства, оскільки в основі ґендерної компетентності особистості закладена ґендерна компетенція, реальний зміст якої залежить від нормативно-ціннісних уявлень домінуючої в суспільстві ґендерної культури. Исследована гендерная теория как фактор формирования гендерной компетентности в процессе культурологического образования студентов. Основной вывод работы заключается в том, что в условиях современного украинского общества актуальным является формирование гендерной компетентности студентов, соответствующей эгалитарному типу гендерной культуры общества, поскольку в основе гендерной компетентности личности лежит гендерная компетенция, реальное содержание которой зависит от нормативно-ценностных представлений доминирующей в обществе гендерной культуры. The article deals with the theory of gender as a factor of gender competence formation in the process of cultural education of students. The main conclusion of the paper is that in modern Ukrainian society the actual formation of gender competence of students is corresponding to an egalitarian gender culture of the type of society, because the basis of gender identity is gender competence, actual content of which depends on the regulatory value orientations of the dominant society in gender culture.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1508
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6339