• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2013. № 2
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2013. № 2
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Оптимізація руху незавантаженого електромобіля з тяговим електродвигуном постійного струму послідовного збудження по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги

Автор
Мокін, О. Б.
Мокін, Б. І.
Фолюшняк, О. Д.
Лобатюк, В. А.
Дата
2013-07-11
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. САІТ [421]
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2013. № 2 [20]
  • Наукові роботи каф. КЕМСК [451]
Анотації
Здійснено оптимізацію руху незавантаженого електромобіля з тяговим електродвигуном постійного струму послідовного збудження по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї. Побудовано математичну модель для струму в колі: акумуляторна батарея—обмотка якоря тягового електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням, реалізація якої дозволяє мінімізувати витрати енергії акумуляторної батареї під час руху за будь-яким законом зміни швидкості руху електромобіля.
 
Осуществлена оптимизация движения незагруженного электромобиля с тяговым электродвигателем постоянного тока последовательного возбуждения по горизонтальному прямолинейному отрезку дороги по критерию минимума затрат энергии аккумуляторной батареи. Построена математическая модель для тока в цепи: аккумуляторная батарея – обмотка якоря тягового электрического двигателя постоянного тока с последовательным возбуждением, реализация которой позволяет минимизировать затраты энергии аккумуляторной батареи во время движения по любому закону изменения скорости движения электромобиля.
 
Optimization of motion of the unloaded electric car is carried out with the hauling electric motor of direct-current of successive excitation on the horizontal rectilinear segment of road on the criterion of minimum of expenses of energy of storage battery. Mathematical model is built for a current in a chain: a storage battery is a puttee of anchor of hauling electric engine of direct-current series-wound, realization of that allows to minimize the expenses of energy of storage battery during motion on any law changes speed electric vehicle
 
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1103
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6734
Відкрити
1102.pdf (534.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ